عناصر موساد برای ترور دانشمندان و خلبانان وارد عراق شدند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
مشاور امنيت ملي سابق عراق خبر داد:
مشاور امنيت ملي سابق عراق گفت که عناصري از سازمان جاسوسي رژیم صهیونیستی "موساد" به عناوین مختلف برای ترور دانشمندان و خلبانان عراقی وارد خاك این کشور شدند. /موفق الربيعي گفت: "بسياري از نظاميان اشغالگر آمريكايي تابعيت دوگانه آمريكايي و اسرائيلي دارند، درنتيجه هر يك از اين نظاميان كه تابعيت اسرائيلي دارد، اسرائيلي است و در وهله اول به اسرائيل وفادار است" .

مشاور امنيت ملي سابق عراق گفت که عناصري از سازمان جاسوسي رژیم صهیونیستی "موساد" به عناوین مختلف برای ترور دانشمندان و خلبانان عراقی وارد خاك این کشور شدند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، موفق الربيعي گفت: "بسياري از نظاميان اشغالگر آمريكايي تابعيت دوگانه آمريكايي و اسرائيلي دارند، درنتيجه هر يك از اين نظاميان كه تابعيت اسرائيلي دارد، اسرائيلي است و در وهله اول به اسرائيل وفادار است" .

وي اظهار داشت: "تعداد قابل ملاحظه اي از سازمان هاي جامعه مدني براي فعاليت هاي اطلاعاتي وارد عراق شدند و سازمان جاسوسي اسرائيل (موساد) نقشي مهم در به كارگيري اين سازمان ها براي رسيدن به اهدافش ايفا كرد".

الربيعي گفت: ترور دانشمندان و خلبانان عراقي اقدامي بي برنامه و بي هدف يا نتيجه طبيعي نبود امنيت و خشونت درعراق در سال هاي بعد از اشغالگري آمريكا دراين كشور نبود بلكه اقدامي برنامه ريزي شده بود كه سازمان هاي اطلاعاتي و جاسوسي كه تخريب عراق و عقب مانده نگه داشتن اين كشور به نفع آنان است، در آن دست دارند.

وي تاكيد كرد: اسرائيل بيش از هر طرف ديگري خواهان ترور دانشمندان و خلبانان عراقي است زیرا مي خواهد اين كشور عاري از وجود افراد دانشمند و خبره باشد، بويژه كه عراق تنها كشوري است كه اسرائيل را هدف حمله موشكي قرار داد و اسرائيل هرقدرهم كه بگذرد؛ اين مساله را فراموش نخواهد كرد و براي همين مي كوشد تا از عراق و مردم اين كشور انتقام بگيرد و اين كشور را تخريب كند.

العالم نوشت: الربيعي اين مساله را كه واشنگتن از سياستمداران عراقي براي سفر به فلسطین اشغالی درخواست كرده باشد يا آنان را بدين منظور تحت فشار قرار داده يا خواستار عادي سازي روابط با رژیم اسرائيل شده باشد، رد كرد و گفت: واشنگتن از در تنگنا قرار دادن نظام سياسي جديد بغداد درخصوص قضيه اي كه حساس ترين قضيه براي ملت عراق و ملت های عربي و اسلامي به شمار مي رود، خودداري مي كند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها